Zibro Dehumidifier D 112

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zibro Dehumidifier D 112 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rijo2 11-10-2011
Geschreven voor: Zibro Dehumidifier D 112

Een prima apparaat, zeer gebruikersvriendelijk en effectief. Belangrijke en prettige extra's: ingebouwde digitale hygrometer en timer. Ontvochtiging stopt vanzelf indien ingestelde vochtigheidsgraad bereikt is, als ingestelde tijd via timer afloopt of als de lekbak vol is. Dit duurt bij mijn kelder meer dan 24 uur. Jammer dat ik het niet eerder ben tegengekomen, had in de kelder veel vocht gescheeld.

Anja Boerse 06-10-2011
Geschreven voor: Zibro Dehumidifier D 112

Ik gebruik de D112 sinds een paar jaar op de benedenetage en ik ben zo content met de werking dat ik ook een D112 ga aanschaffen voor de slaapverdieping. Het apparaat is vrijwel geruisloos en doet zijn werk prima: elke avond is het reservoir minimaal tot de helft gevuld!

Ik heb chronisch last van astmatische bronchitis, de D112 is voor mij een onmisbare hulp om het vochtprobleem in huis onder controle te houden.

FritsAmsterdam 11-08-2009
Geschreven voor: Zibro Dehumidifier D 112

Een goed en betrouwbaar apparaat. Ik heb hem nu anderhalf jaar en ben erg tevreden.
Je gebruikt hem voornamelijk in de zomer, op vochtige dagen. Dan zet ik hem 's ochtends aan en is ie 's avonds vol. Ramen bij voorkeur dichthouden als hij werkt. Zonder zou je een benauwd gevoel hebben, met is het veel aangenamer in huis. Dan heb je echt geen airco nodig.
Wanneer het stookseizoen begint, de winter dus, heb je hem niet nodig. Door het stoken verdwijnt alle vocht vanzelf en moet ik zelf extra vocht verdampen om de lucht niet te droog te laten worden. Zeer aan te raden voor mensen met strammer wordende gewrichten. Het is een weldaad.

IOV 18-01-2009
Geschreven voor: Zibro Dehumidifier D 112

Betrouwbare ontvochtiger. Moet kelderruimte fris houden, en doet dat goed. Zet hem 's nachts twee uurtjes aan met een timer. Haalt onverwacht veel water uit de lucht. Ik gebruik een grote emmer als afvoerbak, want het 3,5 l reservoir is anders veel te snel vol. Maakt erg weinig geluid en is onhoorbaar buiten de kelder.
Ergo: zeer tevreden.